Poradnik - obsługa zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

1
Złożenie zamówienia
- dodaj do koszyka i opisz każdą wysyłaną do naprawy parę butów
- wprowadź swoje dane oraz adres do wysyłki
- wybierz sposób płatności i rodzaj przesyłki zwrotnej
- potwierdź zamówienie
2
Wysłanie butów
- poczekaj na e-mailowe potwierdzenie z numerem zamówienia
- wyczyść i przygotuj buty do wysyłki
- dołącz do paczki numer zamówienia
3
Płatność i realizacja
- poczekaj aż paczka dotrze do nas
- po zweryfikowaniu zakresu naprawy przyjmujemy zlecenie do realizacji
- wysyłamy e-maila z potwierdzeniem ostatecznej wyceny
- dla płatnosci przelewem przesyłamy też prośbę o wykonanie zapłaty
- platności pobraniowe oraz gotówkowe są regulowane przy odbiorze paczki
4
Paczka zwrotna
- po wykonaniu naprawy przygotowujemy paczkę zwrotną
- zamawiamy kuriera lub przesyłkę pocztowa
- po nadaniu paczki wysyłamy e-mailem potwierdzenie wysyłki
Pozostałe szczegóły związane ze składaniem zamówień przedstawione są na podstronie Regulamin.

Ile zajmuje naprawa butów?

Większość napraw butów wspinaczkowych wykonujemy w czasie 5-7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Część napraw gotowa jest wcześniej, dotyczy to butów, które zostały przysłane we właściwym stanie i nie wymagały żadnych dodatkowych zabiegów. Natomiast niektóre naprawy zajmują nieco więcej czasu, zazwyczaj spowodowane jest to większymi uszkodzeniami, które wymagają dodatkowych prac.

Naprawy butów poejściowych i górskich zależą od zakresu uszkodzeń, typowa wymiana podeszwy i/lub rantów trwa 7-10 dni roboczych.

© 2010-2016 Friction